12/02/09

Hej hej torsdag!


Har inte haft så mycket tid till att skriva blogg..

Jag är såååå less! *djup suck*

Känner mig så jävla irriterad på det mesta just nu! befinner jag mig här där eller inne i mig själv..?!

Fy fan! Spela inte dum!


Undrar när du lär dig att lyssna nångång..?! Eller ska du göra allt först och ångra dig sen, istället för att lyssna?!
Din dumma lilla jävel!  Nä fy fan!

Allt har blivit så annorlunda! Jag kan inte öppna mig för nån längre. Vet inte om jag vill heller... Vad fan! Spelar ingen roll när man hela tiden får säga det igen och igen och sen får man höra att det är tjatigt.. men är det så konstigt?

Allt står still just nu. Det går som en cirkel om och om igen. poff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0