15/02/09

hej hej söndag!

Idag vaknade jag vid åtta eller nio.. Bättre det än sju som på lördagen.

Har hunnit med det jag tänkte göra idag iaf.  Jag har städat lägenheten och det känns för jälva skönt! Sen har jag rensat avloppet under badkaret. Tyckte vattnet rann så långsamt så jag tänkte det är väl lika bra jag gör det oxå när jag ändå håller på att städa. Gjorde till och med rent taket i badrummet.. För när man duschar varmt så blire ju fuktigt och sånt.. och på något konstigt sätt hade det blivit några gula pluppar.. såg ut som droppar men ändå inte. Men det fick jag bort oxå har stört mig på det länge nu. Sen var jag till johan och hälsade på kissimurran. FAn vad skönt det va! Gud vad jag saknar henne. Hon kom som vanligt fram när hon hörde min röst. Jag tog upp henne och hon började kurra. Hon såg ut att bli glad. Och hon tyckte nog det var skönt att jag lyfte upp henne och kliade henne som jag brukar. Åhh! Sen släppte jag ner henne på golvet ch hon gick runt benen och dtrök sig.

Sen åkte jag till brunflo och gjorde mat. kollade lite i reklamen och sen gick vi till affären för att köpa mjölk.
Fan vad kallt det var. Hade ju jeans på mig, hatar fan att ha jeans när det är kallt man blir ju så jälva stel. Sen hade jag en stickad t-tröja med stor krage under jackan. fan vad kallt det va! Att jag inte tog på mig en tröja då?! Ja, jag får väl skylla mig själv. Bara för att det var så kallt så gick vi mycket fortare. hehe!

Kollade på en film när vi kom hem. Skum måste jag säga..

Fan alltså! Förlåt Men det är sant, bara för att jag skaffat andreas och hunden så får jag inte glömma mina kompisar.
Det är dåligt av mig! Men det händer så mycket sen är dagen slut. Jag vet inte hur jag ska planera och hantera allt.
---
Igår vaknade jag kl sju hade lite mys me andreas sen vaknade zebel och va hungrig och kissnödig.
Andreas gick upp efter ett tag men jag låg kvar för att försöka somna om. Sen gjorde jag nyponsoppa till frukost var det enda som fanns. Sen kom andreas på att han skulle åka till brunflo för att fixa fläkten till bilen. Jahapp sa jag men skynda dig då! Jag var ut och gick en långpromenad me zeibel för att hon sen skulle kunna vara hemma själv när vi skulle till farmor. Farmor fyllde år på fredagen så vi var tid och fikade jag mimmi tony och ronnie efter att vi hjälpt tony med saker han hämtat från maria. Skulle ta med mig en plåt som farmor velat ha tillbaka ett tag nu men andreas hade min nycket för att han glömt sin på jobbet. Så jag sa till henne att vi skulle komma me den på lördag. Men iaf så satt jag själv och kollade på film för att zebel sov.. innan andreas kom hem..kunde ju inte få tag på honom heller för att han hade slagit fel kod på mobilen. Jaja vilken soppa det blev av allt. Helt kaos! På lördag kväll efter att vi varit hos farmor så kom Emma tomas och sara förbi. Vi satt och pratade lite och sånt me zebel i centrum sen kollade vi på en film. Lite rolig var den ju. Blev lite sent men det var trevligt. Sen när dom gott hem så släckte jag ner och borstade tänderna kryper ner hos andreas. Messar lite me anna sen ringer hon och vi pratar i nån timma. Sen somnade jag. 
Jo på fredagen va jag hemma hos mimmi oxå åte dit me tony.. Anna L kom oxå dit så vi satt och snacka sen kom fredrik vi får skjuts me dom till torvalla men tony var inte klar hos maria så vi gick till tomas och christine.. jag har inte varit där på ett år så ja. vi fick kaffe och satt och snackade lite.

Nä nu ska jag röka upp andra halvan av ciggen som jag rökte på förut. Da poff! *Såg förresten en bil med pof på reg skyllten haha tyckte jag va lite roligt*  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0