22/02/09


Hej hej söndag!

Ja då har man varit i sveg. =) va ju skit länge senman va här.

Blandade känslor när man kommer hit.
Skönt att träffa mamma och pappa oxå. =)
Träffa lite gamla vänner. hehe Alltid roligt.

Vet inte vad fan jag ska skria.
Pallar fan inte me det men ändå men jag känner att jag har inte tid att sitta här nu för nu ska vi äta. Haha det va ju rätt kul jag sa till pappa hur jag brukar göra min köttfärs sås.. men jag skulle betala mina räkningar så jag hade inte tid att förklara... andreas va ju ändå där tänkte ju jag. =P Men tji fick jag.. båda hade väl inte riktigt lyssnat.. men va fan jag trodde ju andreas hade sett hur jag gör.. Men det slutade med att pappa fick göra det och blev besviken för att det inte blev som jag brukade göra. Ja jag säger ju det hade varit perfa om dom bara hade lugnat ner sig så jag hade fått belatat och sen gjot maten så hade det inte vait nå gnäll haha men han tog det nog inte så hårt. =) Tur för det blev bara nån bitter kommentar men va fan jag sa inte så mycket.. eller jo påpekade bara att jag brukar ju steka kättfärsen noga först sen hä i löken och lite vatten sen ögg röra om och sen dom krossade tomaterna. salta peppra gör jag nån gång där emellan. Sen brukar jag ha i vitvinsvinäger nånstans i mitten oxå.

Men det är nog inte fel på den här heller. =) Ska bli gött me mat.
Poff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0