03/01/09

Hej hej lördag!

Vilken fin underbar dag det har varit än så länge. =)

Vaknade vid åtta gick ut me Zebel så hon fick pissa gick runt lite och sen gick vi in. Humm tänkte jag det kändes inte så kallt men när jag kom in sen sså såg jag att det var minus 10 grader. =P Kom in tio över nio
Sen när jag kom in hällde jag upp diskvatten och gav Zebel mat, hon stod å gluffsade och jag började diska. Jag ropade på Andreas att han får gå ut så hon får skita.. hon försökte ju när jag va ut men blev rädd och höll det inne. :-S

Så Andreas klev upp satt på sig kläder och hädde igång kaffe och gick ut med frys lorten. :-p

Vi duschade henne igår kväll i brist på annat.. haha Det var menigen att vi skulle se på film men det blev sent inna vi kom hem från farmor. Vi åt gröt till middag för att klockan va halv nio. Idag klippte vi klorna och det gick rätt bra. =) härligt!

Ja nä orkar inte skriva nå mer nu har så ont i huvudet.. Inatt när jag gick och la mig la andreas sin arm på min kudde precis när jag skulle lägga ner huvudet och jag lixom lägger inte ner det försiktigt utan det är som en liten duns.. hehe! Och det va ju precis så jag inte såg armen så det blev en smäll där så nu har jag en bula lite nerdanför tinningen eller vad man ska säga.

Jaja skriver i morgon måste mysa ner mig i sängen nu.
poff poff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0