05/01/09

hej hej måndag!
Vaknade med huvudvärk.. efter att jag ätit frulle la jag mig och vilade.. men fick några nafs i hakan och näsan.. inte så jätte kul men ja..

Åkte iaf till stan idag till min lägenhet. Känndes skönt att komma till katten. Sen kändes det skönt att få bort disken och pappersinsamlingen och lite sånt. Rensade lådan till katten och hällde upp ny sand. kändes skönt som fan att ha allt de gjort. Henna hos Andreas hade vi redan gjort allt sånt. Man är ju så rastlös då man går bara och plockar hela tiden och diskar upp direkt så allt är klart och fint. Men jag vill inte att det ska bli som nån besatthet eller vad det heter.

Fick nå utbrott på hunden idag oxå eftersom jag hade ont i huvudet och bara ville var i fred.. MEn efter att jag sagt ill henne gick hon ju och la sig så det va väl grett de då!

Ja timmarna rinner bara i väg när man har valp för allt går åt till henne nästan. DEt har ju varit lite kallt nu i några dagar så hon har ju vägrat gått ut typ... Men vi har tagit ut henne ändå för att hon inte ska göra i från sig inne. Ja jag säger då det..?!

Fan alltså.. har rätt mycket jag skulle kunna skirva men palla..?


Älskar dig Andreas, Mufflan och Zebel. <3
Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0