12/01/09

hej hej måndag..

Dagarna bara passerar förbi och det känns bara som om jag går runt och väntar.. väntar på vad fan då?

Känner mig fruktanskvärt ful och äcklig! Ska snart hoppa in i duschen medans hundskrället sover..
Sen ska jag ut me henne om hon vaknar, och om hon inte gör det ska jag försöka diska och plocka undan tvätten som jag inte orkade plocka undan igår... Hon har rätt mycket energi som måste ur henne.. hon ville leka.. a visst leka kan jag oxå göra men när hon sen börjar bita mig skit hårt i händerna med hennes vassa jävla tänder så ger jag upp.. DEt gör så fruktansvärt ont så vad fan gör man.. kollar jag henne i ögonen och säger fy eller säger loss eller något så börjar hon få damp och skäller och tror att det är nån jävla lek.. så jag tröck ner henne i golvet nyss för att hon skulle lugna ner sig.. sen när hon gjort det gick vi ut och kissa sen in igen och nu ligger hon i soffan och sover.

Hon va helt tokig igår med.. Hon blir ju så himla glad över att komma in i lägenheten igen så hon bara springer runt och ja jag vet inte vad tar nån leksak springer hoppar upp i sängen sen ner på golver in i tv rummet upp i soffan och sen till sängen igen.. sen äre som en liten koridor som är mellan dom rummen... så jag gjorde samma sak och fan efter ett tags kämpande för hennes del så gav hon ju faktiskt upp. Det kändes att jag hade kontrollen. Jag va helt lugn och bara höll henne.. Jag menar så gör ju hund mammorna..
Imorgon ska vi till veterinären igen för att kolla upp några saker. Fan att jag inte såg det samma dag som vi skulle dit första gången som va i fredags då! Vad irriterad jag blev den dagen vi hade varit där.. att dom inte kollade om hon var röd bak i arslet.. det såg jag sen när vi skulle lägga oss på kvällen! Så nu ska vi dit imorgon för att kolla om hon har nån jälva inflamation i analsäckarna..! Kul eller så inte!

Jag ska hör med veterinären i morgon om dom har nå bra hund shampo så man får bort denna jälva äckliga surhunds lukten av henne.. jag menar vi duschade ju henne förra lördagen och man kan ju inte duscha hundar för ofta.. men hon luktar för jälva illa så hon måste badas eller duschas iaf!

Nä nu ska jag fan skynda mig att duscha innan hon vaknar. poff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0