19/01/09

hej hej måndag!

I helgen fyllde viktoria år grattis till dig igen gumman!
JAg hade det trevligt iaf. God tårta och trevligt att träffa familjen din, sitta där å snacka och skratta. =)
Det va gött det!

Jag har precis kommit in från en lite längre promenad me Zebel.. Tänkte att jag skulle utöka promenaden hennes så hon blir lite tröttare när hon kommer in så hon inte dampar runt och jagar katten. Och mycket riktigt så ligger hon i soffan och sover nu.

Fan vad hungrig jag är.. Ikväll äre brudarna till kina som gäller. Gött gött!
Tänkte att jag kan ju fan hänga med på det eftersom det va länge sen man åt det och sen vare länge sen man bara va brudarna och käkade. Kul å göra något utan alkohol oxå. =)
Tänkte dammsuga här när zebel har vaknat igen eller om jag drar igång den nu, hon har ju inte riktig somnat iaf inte så djupt höhö!
I kväll kanske emma gumman kommer oxå grettanas. =)

nä fan jag måste äta nån lunch nu.
poff
__________________________
Ja nu har jag ätit dammsugat och torkat golven.. gett Zebel mat och varit ut så hon har fått kissa.
Känns hut gött som hellst nu när det här är gjort. FAn vad skönt att få nå ordning på sofforna dammsög dom oxå för att katten hårar ner dom. Zebel bara busade förts trodde hon att jag inte såg att hon tog en ihop knuten plastpåse och bet på.. Sen trodde hon att jag inte såg att hon tog min toffel och sprang iväg och la sig i soffan och bet på den.. Ja sån kan ju hända. Nu kommer älskningen fan vad härligt.. men inte så jätte bra för zebel hade precis lagt sig. höh jaja.. då kommer hon va jätte trötter till i kväll iaf. höhö!

Ja vad har jag gjort mera i helgen då..? lördagen gick så fort.. och söndagen med.. fredagen städade jag hos andreas och kollade på film.. Jaja nä nu har jag inte nå mera tid att skriva.. måste duscha sen ska jag sminka mig och vara klar innan senx för då ska vi ses på kina. Tänkte jag bara skulle gå in på internet banken och kolla lite betala det som ska betalas nu.

Jag behöver lite hjälp med en sak.. jag har beslutsångest!! som om det va nå nytt men jag vet iaf inte vilket gym jag ska köpa kort på.. Där jag har haft förut?? Det är jätte bra! Eller om jag ska köpa i brunflo nu när dom har blivit klar me badet och sånt. allt där var nytt och samma tram maskin vare där som i stan då det va grett för den kan jag ju ändå med!
Jag vet inte alls hur jag ska göra!
da poff!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0