20/01/09



Hej hej tisdag!

Ja vart har denna dag tagit vägen..? va upp vid sju kollade på vakna me the voice haha!
Tog mig en cigg och kaffe, sen hämtade jag täcket och la mig i soffan och myste me Zebel. Hon va ju ut me Andreas så det va ju lugnt. =)

Sen somnade jag en halvtimma och vaknade av att hon stod i soffan och tittade ut genom fönstret och skällde. Jahapp tänkte jag det är väl bara att kliva upp då! Hällde upp mat till henne och lät det stå och svälla lite.. klädde på mig och bäddade sängen... sen hällde jag upp diskvatten. Fy fan det såg ju för jävligt ut!!! fy fan!

Va ju ut och åt mongolisk buffé igår det va as gott och jag blev mätt som bara fan! När jag sen kom hem från det så såg jag världens disk hög som va sen andreas gjort mat och maten va kvar i kastrullen... Så jälva onödigt att göra så mycket mat och sen bara slänga bort det för att han inte orkat lagt det i en matlåda eller något.. Suck!!
btv
Ja så medans hon åt så diskade jag.. Tänkte göra mig gröt till fruksost för att det inte finns något annat men det hann jag inte för när jag hade diskat klart så vare bara att gå ut me henne... gick en sväng och ringde till maria och frågade om jag kunde komma förbi på kaffe och de gick ju bra. Tyra och Zebel blev helt cp upp i hejsan och helt jävla glad av att se varandra. Jag tror zebel ser tyra lite som nån moders gestalt. Men fan vad dom rejcade sofforna och dampade runt.
Jaja men vi tog en macka eller två och kaffe sen gick vi ut och rökte. Sen när tony kom skulle vi gå ut me hundarna och precis då kom Emma. =)
Vi gick ner till folbollsplanen så dom fick springa av sig riktig. Öj öj säger då jagZebel är helt jälva slut!

Sen åkte vi ner till lillänge för att emma inte hade ätit något och jag och maria hade ju inte heller ätit nån lunch. Sen gick vi in på Lindex, fick ju sms därifrån idag att jag fick halva rea priset på valfri reavara så jag köpte en ny bh. Den är snygg den är svart me röda rosor på i glansigt typ. =) Sen köpte jag ÄNTLIGEn nya mjukis byxor för dom jag hade på mig såg ju förjävliga ut.. gamla slitna.. snart hål mellan benen oxå. så dom funderar jag på att slänga eller bara dra på mig när jag ska ut fram och tillbaka och kissa v Zebel på morgonen eller kvällen.

Ja så nu kom jag hem för inte så längesen och började skriva blogg. Oj oj säger då jag vad dagen har gått undan.

Snart kommer nog andreas hit han skulle hämta boxern på bussgods. ÄNTLIGEN säger då jag som vi har väntat. Äntligen få bättre bild på tven och mycket mera kanaler. Härligt!
 =D

Sen när han kommer då så ska väl jag hjälpa tony att flytta..
Sen skulle Emma höra av sig i kväll vi kanske skulle se en bra film. jag har redan sett den men jag kan lätt titta på den igen. =)
HÖhö! Ja men får väl se vart de bär av! Nu ska jag gå och dricka vatten och ta medecin ringa till mimmi och ta mig en rök.

Poff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0