21/01/09

Hej hej onsdag!

Igår blev det sent i säng kom hem halv tolv från tonys nya lägenhet. Tog en macka och en cigg och sen tvättade jag ansiktet och gick och la mig. Andreas somnade innan jag ens hann rökt klart. höhö!

vaknade vid fyra..ragglade upp ur sängen och gick på toa kissade och tvättade händerna drack jätte mycket vatten..

Det var så jävla varmt..! Sen dess va jag vaken från och till, till kvart över sex. Gick upp och pussade Andreas hej då vid dörren. Sen kom en trötter Zebel upp och tittade på mig som om "ska du inte komma och lägga dig igen"??
Efter att han gått gick jag till köket och tog kaffe och nå bloss. Sen gick jag till tven och kollade lite nyheter. Man må ju hänga med här i världen me kriser och krig men som just nu har vapenvila. =)

Sen vara femman som gällde där det är Vakna me the voice! Jag skrattade till åt det programmet eller nja åt dom som är med för dom är ju lite rolig. Haha så läppjäveln sprack så nu håller jag väl på att få nå jälva munsår Jätte kul eller så inte!

Jaja Zebel låg å snarkade fram till tio sen fick hon mat sen gick vi ut på en promenad. Skönt klart väder vare ju så det va jätte skönt. Fan vad glad jag är som har den lille fisen. =) Sen ringde jag till maria och frågade om Tyra och Xebel skulle få springa av sig på folbolls planen.. Ja sa hon bra sa ajg och vi sågs sen.. Men precis innan hon kom, kom det förbi en tant och en gubbe som satt i en elektrisk rullstol som hade en liten valp som va så jävla rädd och bara skällde.. Tanten sa att det va en nybörjare.. Ja sa jag det är min med. Jasså sa hon är din oxå bara en valp ja sa jag den är bara fyra månader.
Jaha sa hon och satte sig på huk för att typ skydda sin hund som fortsatte och skälla.. JA men den bli ju mer osöker när den kan springa och gömma sig så där! För då tror väl den hunden att det för det förta är okej att skälla och sen så fort det kommer nå farligt som man är lite rädd för så skyddar tanten mig.. Jaja skit i det där.. Maria kom sen iaf, så hundarna fick springa av sig. Skönt. Sen kom vi hem till maria så jag tog mig lite kaffe och läste lite i boken hon har lånat av mig medans hon dammsög. Sen gick jag hem och gav Zebel lunch sen la vi oss och vilade i väntan på att älsklingen skulle komma. Jag somnade nästan på en gång. och märkte inte att han kom fören han gav mig en liten försiktig puss. hehe!


Vi drog till brunflo i hopp om att vi skulle kunna tvätta. HAr ju snart inte tvättat på två veckor. Så det börjar bli rätt mycket.
Men det va inte ledigt förren på fredag. Sen skulle vi ju fixa boxern till tven oxå så man får jätte många kanaler men då funkade inte dosjäveln. Andreas satt och svor jätte jätte länge, och jag fick en obehaglig kännsla i magen.
Zebel gick efter mig.. och kom me sitt ben och hoppade upp i sängen.
Iaf så ringde andreas till fitt Telia och frågade vad fan det är frågan om...?!
Ja sen blev han lite lugnare. jag gick och åt min middag på två ost mackor och två glas jouice. DEt va jku för sent för att äta en riktig middag tyckte jag. Andreas hittade köttfärs sås och kokade lite spaggeti. Sen gick vi ut oich gick me fisen så hon fick bajsa. hon åt inte eller så bra middag. fick ju lunchen för sent. Men nu ligger både hon och andreas redan i sängen och trynar. mina små tryn älsklingar.

Ja nu när jag sitter här mitt upp i bloggandet.. så ringer hem telefonen här till andreas.. Tror du inte på fan att det va den där jävla snusk gubben som ringde förut en gång då.. Jag frågade varför han ringde och hur han hade fått tag i de där nummret.. sen kom andreas fly förbannad och tog telefonen och lyssna lite och la på. Hoppas han inte ringer nå mer nu!!! Obehagliga jävel!

jag tog mig en dusch oxå när vi kommit hem från promenaden det va för jälva skönt!

Nä Da poff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0