24/01/09


hej hej lördag!

Idag har vi varit och handlat. Det gick ju bra. =)

Sen har vi varit till Johan och lämnat katten så Zebel kasnke är lite lugnare när man är här i torvalla.
Då behöver man ju inte vara henne hack i häl. =P

Drack kaffe hos johan och tog en cig pratade lite och höll koll på Zebel.

DAgen har bara sagt swich och nu ären slut..

Ja så kan det ju gå...
________________________________

Jag vet inte jag! Men jag har en konstig känsla inom mig.. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva den.. Försöker jag prata om den så kommer jag alltid av mig.. Jag vet liskom inte hur jag ska säga så nån ska förstå. Men det är väl det jag tänker på..fortfarande.. att jag vill operera mina bröst för att jag är så jävla missnöjd med dom.. Det är ju så man skämms över dom!! Men jaja!
Sen äre ju det att jag verkligen vill komma igång me tränigen nu.. Men det händer liksom inget.. Jag bara tänker och funderar hela dagarna hur jag ska få det hela att gå ihop..! Jag vill nog träna i stan för att jag är van och för att det finns mera saker där.. Sen kan jag ju faktiskt få instruktion hur jag ska göra för att just gå ner i vikt och bli fastare. Så det tycker jag är bra. Men vad ska jag göra me hunden medans jag åker in till stan och tränar..? Det är väl den stora frågan...
Sen äre en till stor fråga när ska jag ha råd med gym kortet? iof så äre 30% rabatt nu för att dom firar 30 år eller vad det var..?

Imorogn ska Zebel duschas luktar ju lite skumt. Haha! Ja men det blir väl någ bra.. jaja nä nu ska jag väl skriva till frun och höra om hon är vken och om det blir ett natt bloss. hähä!

"jag begär ingenting, men jag vill ha allt!"

Da poff!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0