27/01/09



Hej hej tisdag!

Ja som du ser hade jag ingen möjlighet att skriva blogg igår..
Det blev så mycket igår ändå.

Sov ju så dåligt natten från söndag till måndag.. Sen gick jag upp när Andreas skulle till jobbet..ehh ja nästan iaf.
Sen deckade jag i soffan när jag kollade på the voice.. Jag vill ju inte att det ska bli till nån vana!!

VAknade med ett ryck av att det ringde på telefonen.. O fan sa jag hur mycket är klockan?! -Helvete skriker jag till!
Sen fick jag panik... Jag skulle hinna göra frukost gå me hunden så hon får lätta på trycket sen ge henne mat och gå en långpromenad så hon kunde vara hemma skälv. Jag han slänga på mig kläder.. gav hunden mat sen vare bara att gå ut me henne för hon blev ju skitnödig.. jahapp precis när jag skulle sätta mig för att äta.. kom in åt tog en cigg funderde lite.. Plockade undan sen skulle jag gå den längre promenaden.. men hittade fna inte miona hem nycklar..

Sprang runt och letade dom..förbannad stressad och i panik.
Sen håller det bara på att gå dåligt hela dagen.. När jag sulle laga mat så gick lampan och kan man flytta glaset för att byta lampa då?! Nää! Jahapp lagade mat och brannde det som vanligt. Skulle köpa gå fotsela till Zebel men det blev det inget av.. skulle sova själv men både jag och andreas kom på att
vi skulle ju duscha henne... Och champot va här hos mig. DEt var bara massa stress och panik i går.. sånt som händer.

JAg måste gå nu men får väl skriva mera sen.. Ska till brunflo nidag efter att vi ätit för att kolla om den där jävla boxern har kommit nu då.. Poff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0