03/03/09

Hej tisdag!

Jag vill tro på ditt ord..men tyvärr! Allt låter så bra.. nästan för bra för att vara sant..

Och hur mycket jag än vill det så har jag blivit sviken för mycket..så det går inte. Det finns fortfarande hopp men jag har svårt att lita på dig. Jag går ju på en nit varje dag.. sprängs..efter ett tag försöker jag sammla ihop mina bitar av mig själv som ligger lite här och där..


Nu vet jag inte vart jag själv är längre.. Måste ta tag i mig själv igen. För att veta vad jag vill me min framtid och hur jag ska lägga upp vissa saker för att komma närmare mitt mål. Jag SKA operera
brösten det är bara så!

Börja träna gå ner 10- 15 kg till så äre som klappat och klart sen. Man måste tydligen väga visst mcket för att göra det.
Drygt bara att jag måste betala tillbaka i 14 år..SUCK! men va fan ska man göra då?

Såg ju på tal om det en dokumentar på femman för ett tag sen att det var några brudar som fått pengar av rika män för att poerera brösten på ett vilkor att dom skulle få se brösten sen när dom va färdig. Önskar det kuna hända mig på ett sätt.
Klappat och klart!

nä det var allt jag hade.. läs på min andra blogg oxå där kan man ju uppdatera flera ggr per dag.poff

Kommentarer
Postat av: Anna

Sjuk avbetalning du !

2009-03-04 @ 13:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0