09/03/09

hej hej måndag!

Jag hade det jätte bra ihelgen. inget att klaga på! God mat trevligt folk och skratt och mys.

Jag behövde verkligen det där. Jag fick som ny energi.
Vi får väl se hur länge den håller i sig. =P

Idag har jag bara tagit det lugnt slarv städat och tvättat spelat och kolla bloggar. och varit ut me lill fisen Vilket liv haha! =p Sen har jag anna fredrik coh andreas kollat på valkyria nu på kvällen. rätt bra.

Pratade me mamma oxå innan anna och fredrik kom, men blev då fan bara irriterad.. Hon frågade om jag va pank nu. ja svarar jag och mera vill jag inte ta från sparkontot heller för då blire tomt och det vill jag inte får då "dör" den ju. okej sa hon.. Ja du får väl leva på att panta burkar då, sa hon. PAnta burkar utbrast jag! Va fan! sen vare inte så mycket mer med det.. vi sa typ hej då och jag satte mig i fotöljen. och funderade lite.. Och tänkte hur fan kan hon säga så..?!

Ja nä nu ska jag krypa ner hos älsklingen innan jag blir irriterad igen. Poff hej ~E~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0